Rămaşi fără bagaje ?n Aeroport
05.08.2008 ⋅ 0 comentarii
Turiştii care s-au întos de la Valencia, cu un avion aparţinător al Companiei Blue Air, ce efectua cursa Valencia-Arad-Bucureşti, au avut parte de surprize mai mult decât neplăcute, la întoarcerea în Aeroportul din Arad. Aeronava ce avea la bord 77 de pasageri a ajuns în Aeroportul din Arad la ora 23.30, moment în care, la preluarea bagajelor, o parte dintre călători au constatat cu stupoare că acestea lipsesc. Mulţi dintre turişti au rămas fără bunuri importante aflând că bagajele lor au ajuns la Bucureşti.
In afară de lucruri de preţ şi de imediată nevoie, s-a mai pierdut şi un animal de companie. Posesoara acestuia, indignată şi îngrijorată de starea căţelului ei, plătise 40 de euro pentru o cuşcă care garanta starea de confort a animalului, fiind asigurată că este dotată cu aer condiţionat.
Pentru a-şi prelua bagajele, turiştii se gândeau că sunt puşi în situaţia să se întoarcă sau să rămână în Arad până când acestea ajung în aeroport.
Supăraţi, călătorii s-au hotărât să depună plângere la Protecţia Consumatorului şi să ceară despăgubiri Companiei Blue Air.
În legătură cu neplăcutul incident directorul Aeroportului Arad, Dan Bălăcel ne-a declarat: „Această eroare poate avea cauze multiple, cum ar fi aglomeraţia specifică perioadei de concedii, iar un asemenea incident se întâmplă tuturor companiilor dealungul timpului. Fiecare companie are procedura ei de rezolvare a unor astfel de probleme. În acest caz bagajele vor ajunge marţi şi vor fi trimise către cei păgubiţi în cel mai scurt timp, ei nefiind nevoie să se întoarcă în Arad.“
Sursa: Glasul Aradului
Autor: Sandra Stoler ⋅