Stire

Vatman şi călător - ?Eu am dreptate, ba eu am dreptate?

26.09.2008 ⋅ 0 comentarii

Scandalul dintre vatmanul care afirmă că a fost  agresat vineri după-masa de către un călător continuă şi în momentul de faţă cu ameninţări prin telefon. Pe de o parte Gabriel P, vatman susţine că primeşte telefoane de ameninţare de la familia respectivă.  Pe de altă parte, familia implicată în incident (nu a vrut să ne dezvăluie numele), afirmă că totul este o minciună şi că ei primesc telefoane de ameninţare de la vatman.

Ambele părţi îşi susţin nevinovăţia atât cu privire la telefoanele de ameninţare cât şi cu privire la scandalul de vineri. Nici unul nu vrea să îşi ceară scuze, mai mult de atât, fiecare a declarat că va depune o plângere la poliţie. Amintim că în ziarul de luni a apărut un articol în care se relata faptul că un vatman a fost agresat la Podgoria şi nici un călător nu a sărit în ajutorul lui. „Cel care a sărit să mă bată, mă sună şi mă ameninţă.  Spune că intenţionat am închis uşile. La vagonul pe care îl am nu există buton de închidere a uşilor. Ele se închid automat dacă cineva nu stă cu piciorul pe treaptă. Vagonul are limitator sub treaptă. Nu aveam eu cum să închid uşile pe cărucior. Cu această ocazie fac atât eu cât şi colegii meu un apel către călătorii care au bagaje sau cărucioare  şi urcă mai greu să pună piciorul pe scară deoarece uşile rămân deschise şi nu vor exista probleme de prindere a bagajelor sau cărucioarelor. Aşa s-a întâmplat şi la Podgoria. Nu era nimeni pe scara vagonului iar căruciorul era în aer. Era dat de la un părinte la altul. Normal că uşa s-a închis. Eu nu am avut nici o vină, însă tatăl micuţului a venit să mă lovească urlând că îi sperii copilul. Repet. I-am spus frumos că nu sunt de vină. Văd că nu se opreşte doar cu faptele pe care le-a făcut atunci, mă şi ameninţă. Nu vreau să îl dau în judecată, vreau doar să îşi ceară iertare”, afirmă Gabriel.

„Este o minciună”

Pe de altă parte familia implicată în scandalul de vineri susţine că ceea ce a declarat vatmanul este total fals. Şi că el trebuie să îşi ceară scuze nu invers. „Încercaţi să vă puneţi şi în locul nostru. Eu jos şi soţul meu sus. Îi dădeam căruciorul. Nu am putut să ţin nici piciorul pe treaptă, nici mâna pe buton. Copilul are şapte luni. S-au închis de trei ori uşile şi el s-a speriat. Putea să cadă din cărucior. Ce se întâmpla atunci? Şoţul s-a enervat, la fel şi eu şi  s-a dus spre vatman. Eram la uşa din spate. S-a răstit la el, a  ridicat mâna, dar nu l-a lovit. Soţul l-a întrebat că ce face, ne omoară copilul? Nu l-a atins nimeni. Noi nu l-am ameninţat. El ne-a dat telefoane şi a spus să se întâlnească soţul meu cu el şi cu fraţii lui, după serviciu. Când noi am coborât la Billa, vatmanul a coborât după noi să ne ceară să ne legitimăm. Normal că am refuzat. Noi nu îl cunoaştem pe el. Nu l-am văzut niciodată. Eu m-am certat cu el, dar nu l-am înjurat. Noi nu ne cerem scuze, să îşi ceară el. Oricum mergem mâine (n.r. astăzi, la poliţie să depunem şi noi o plângere”, afirmă mama copilului.  Amândouă părţile se declară nevinovate şi ambele susţin că dreptatea este de partea lor. Pe de o parte vatmanul, care a făcut de atunci zeci de demonstraţii cu uşile, arătând că nu le poate închide el, şi familia respectivă care susţine că vatmanul nu a fost atent şi a închis uşa tramvaiului sau cel puţin nu i-a ajutat să o deschidă când a prins căruciorul. Ambele părţi aşteaptă scuze şi de asemenea fiecare susţine că este ameninţată. Nici vatmanul şi nici familia respectivă nu vrea să ajungă prin tribunale deoarece nu au banii necesari pentru procese şi avocat.

Sursa: Glasul Aradului

Autor: Claudia Untaru ⋅

Pentru articolul complet și alte comentarii
vizitați Glasul Aradului
melthdesign.ro/