Stire

Clienţii unui restaurant din Londra pot decide singuri valoarea facturii

04.02.2009 ⋅ 0 comentarii

Dacă în România proprietarii de restaurante au decis să realizeze un meniu "de criză", britanicii nu se dau nici ei înapoi de la măsuri drastice pe vreme de recesiune economică. Un restaurant din Londra le permite clienţilor să decidă singuri cât de mult să plătească pentru ceea ce consumă. Conducerea restaurantului încearcă, astfel, să atragă cât mai mulţi consumatori în această perioadă dificilă, informează AFP. Clienţii restaurantului The Little Bay din Farringdon, Londra, beneficiază de meniul "all-you-can-eat" ("atât cât poţi mânca"), până la sfârşitul acestei luni. Măsura se adresează, în special, angajaţilor afectaţi de criza mondială care lucrează în zonele din apropiere. Peter Ilic, proprietarul restaurantului, a declarat: "Fiecare client poate să plătească de la 100 de lire sterline la un penny. Tot ce le cer este să plătească atât cât consideră ei că valorează mâncarea şi serviciile de aici". În meniu sunt incluse aperitive, precum pastă de peşte afumat, salată de raţă, rulouri de somon, pui la rotisor, sau simple sandvişuri. Din păcate, băuturile nu sunt incluse în această ofertă. Totuşi, "un pahar cu apă va fi întotdeauna la îndemână", susţin patronii restaurantului.

Sursa: Observator.info

Autor: Observator ⋅

Pentru articolul complet și alte comentarii
vizitați Observator.info
fashiondays.ro