Stire

Cele patru străzi care vor prelua traficul de pe centură au intrat ?n administrarea Ministerului Transporturilor

07.05.2009 ⋅ 0 comentarii

Strãzile Iuliu Maniu, Radnei, Petru Rareş şi Aurel Vlaicu (tronson bariera Gai-Registrul Auto), au intrat de ieri în administrarea Ministerului Transporturilor, în urma unei hotãrâri de guvern emisã de Cabinetul Boc. Primarul Gheorghe Falcã a anunţat cã în termen de o sãptãmânã vor fi întocmite actele de predare a strãzilor, regia de drumuri lucrând deja la proiectul lucrãrilor de asfalare şi la mãsurarea terenului. „Noi trebuie sã punem bordurile, sã le poziţionãm, apoi vin ei şi toarnã asfaltul iar noi va trebui sã ridicãm la cotã capacele de canal”, a explicat Gheorghe Falcã etapele lucrãrilor de modernizare a principalelor artere rutiere ale oraşului. Montarea bordurilor se va termina în aproximativ douã luni, conform estimãrilor edilului, urmând ca apoi sã înceapã, practic, asfaltarea. Conform estimãrilor, se pare cã traficul de pe centurã va începe sã fie deviat prin oraş în aproximativ trei sãptãmâni, pe etape. Astfel, Gheorghe Falcã spune cã TIR-urile nu vor trece prin oraş mai mult de 10 zile per tronson, traseele urmând a fi stabilite de o comisie formatã din reprezentanţi ai Primãriei şi a Poliţiei Rutiere. Conform primarului Gheorghe Falcã, „TIR-urile nu vor ajunge pe tronsoanele modernizate din Vlaicu” şi oricum, „drumurile sunt prea bine fãcute, cu structurã de armare puternicã, pentru ca ele sã fie afectate de trafic”. 
Se va construi un pod de pontoane peste Mureş pentru lucrãrile la autostradãPrimarul Aradului, Gheorghe Falcã, se va întâlni o datã la douã sãptãmâni cu reprezentanţii firmei ce va construi autostrada, pentru a stabili detaliile organizãrii şantierului. Astfel, concluzia întâlnirii de marţi a fost necesitatea construirii unui pod de pontoane peste Mureş, aproape de locul unde va fi construit podul normal, care va ajuta la transportul materialelor şi a oamenilor de pe un mal pe celãlalt al râului. De asemenea, podul de pontoane va fi benefic pentru cã „traficul de materiale sã nu treacã prin oraş”. Tot în acest sens, Gheorghe Falcã a anunţat cã s-au schiţat deja o parte din traseele ce urmeazã a fi folosite pentru aprovizionarea şantierului cu materiale de construcţii şi cã se mai poartã discuţii privind organizarea de şantier. Astãzi se va preda terenul pe care urmeazã a fi construitã autostrada cãtre constructor, lucrãrile urmând a începe în mai multe locuri ale traseului.

Sursa: Observator.info

Autor: Lucian Cozma ⋅

Pentru articolul complet și alte comentarii
vizitați Observator.info
fashiondays.ro