Probleme cu cablul tv, telefonia şi internetul ?n Vlaicu!
17.06.2009
⋅ 0 comentarii
Culmea, problemele apar după ce echipele de intervenţie ale RCS-RDS lucrează în blocuri pentru schimbarea cutiilor centrale!
În această perioadă, mai mulţi arădeni care locuiesc în cartierul „Aurel Vlaicu” ne-au sesizat cu privire la serviciile oferite de RCS-RDS. Motivul de nemulţumire era faptul că nu mai recepţionau programele de televiziune prin cablu. Domnul Lucuţa s-a plâns că în urma sesizărilor sale, angajaţii firmei întârzie să apară şi să remedieze problema. De aceea s-a adresat şi Protecţiei Consumatorului. Un alt caz este la blocul Z 13, unde după o intervenţie la cutia centrală din bloc o familie a rămas fără internet, de mai bine de o săptămână, şi fără semnal la TV, timp de trei zile. „Am sunat permanent la numărul de telefon de la reclamaţii, începând de vineri, dar ni s-au dat numere de înregistrare şi atât. Situaţia nu s-a remediat deloc nici în cursul zilei de luni. Am chemat mama la noi, pentru că de la call-center ni s-a spus că vom fi vizitaţi luni de echipa de intervenţie. Ceea ce însă nu s-a întâmplat. Sunt foarte dezamăgită, pentru că în ultimele trei luni media sumei pe care am plătit-o la RCS-RDS a fost de peste 300 de lei lunar, pentru servicii de cablu, telefonie fixă, mobilă şi internet. Norocul nostru este că avem acasă DVD, ne-am dus la magazin şi ne-am cumpărat nişte filme, altfel trei nopţi ne puteam uita la televizorul stins. Soţul meu lucrează pe internet, dar fiindcă RDS nu a fost în stare să se mobilizeze şi să repare problema, am cumpărat un stick de la Vodafone. Ne despăgubeşte cineva pentru asta? Cei de la RDS nu dau nici un semn că ar face-o. Mi se pare că afişează o atitudine discreţionară, jignitoare, ne-au plimbat de la un operator la altul, fără să rezolve nimic. Când a venit echipa de intervenţii să remedieze problema la cablul tv (nu şi la internet, pentru că acolo probabil e nevoie de competenţa unei alte echipe), au vorbit obraznic, zeflemitor. Ca şi clienţi ai companiei de zece ani, nu cred că meritam asta” – ne-a declarat Adina A., de la Z 13 (ap. 6).O altă cititoare, Alexandra Silvia S., ne-a căutat cu un caz similar. „Nu ştiu sincer cum să încep prin a descrie indiferenţa celor de la RCS-RDS. Sunt o clientă veche, beneficiind de toate serviciile lor: telefon, cablu şi internet. Pe lângă asta pentru fidelitate mai am şi două mobile. Au venit, în dimineaţa zilei de 4 iunie pentru a schimba cutia în care sunt făcute legăturile. Au pus o nouă cutie frumoasă, cu 2 lacăte. Nu asta m-ar fi deranjat, chiar deloc, dar culmea că după ce au plecat m-am trezit că nu mai am nici telefon, nici cablu şi culmea nici internet. Am mers repede prin vecini să văd dacă şi ei au problema mea, dar am constatat că din toată scara doar eu avem această problemă. Repede am sunat de pe mobil să anunţ sesizarea. Asta era în jurul orei 10. Nici un rezultat. Le-am spus că numai ce au plecat băieţii, doar eu nu am nimic, e cumva problema de plată? Nu, nu e problema de plată! Am primit un număr de ordine şi un răspuns de genul: situaţia se va remedia! Peste 1-2 ore iar sun, situaţia nu s-a remediat de data asta, vorbeam cu Ramona, data trecută era Monica. Acelaşi răspuns: situaţia se va remedia. Când? Cât mai curând posibil! Ştim de situaţie, se va rezolva cât mai curând posibil! Şi aşa am ajuns să vorbesc cu Anca, Florica şi nici nu mai ştiu câte, dar în total am dat până seara cam 12 telefoane. Nici un rezultat! Am întrebat până unde poate ajunge ignoranţa lor şi incapacitatea de a face un lucru cum trebuie, dar domnişoara mi-a ocolit uşor întrebarea cu alta: ce probleme aveţi? Culmea, cineva mă întreba dacă mă mai poate ajuta cu ceva după ce i-am povestit întâmplarea mea. DA! SĂ SE REPARE CÂT MAI REPEDE! Din câte am înţeles nu eram singura din zonă care avea probleme, în Vlaicu. Într-adevăr erau probleme la anumite scări, dar alea nicidecum în jurul blocului meu... Din păcate nici astăzi nu s-a rezolvat problema. În 48 de ore o vor rezolva, dar în secolul în care trăim aş vrea să ştiu cine poate să stea pe “sec” seara. Fără să se uite la televizor, să navigheze pe internet sau să vorbească la telefon. Acesta este doar un caz, doar eu ştiu mult mai multe probleme, probabil cu toţii ştim că au anumite probleme, dar dacă ajungem să le tolerăm şi să nu luăm o anumită atitudine unde vom ajunge?” Sunând la RCS-RDS, ni s-a răspuns că în Vlaicu nu au sesizat o situaţie de defecţiune care să afecteze mai multe locuinţe. Însă de la Protecţia Consumatorului ni s-a confirmat că au existat în ultima perioadă mai multe astfel de reclamaţii. Se pare că în zonă s-a lucrat la introducerea fibrei optice, iar asta a fost cauza pentru unele probleme cu recepţia posturilor de televiziune. Trebuie ştiut că problemele trebuie rezolvate de firmă, nu neapărat imediat, ci în termen de maxim 72 de ore, conform contractului.
Sursa:
Observator.info