Stire
Firma care va face curăţenie ?n Primărie nu trebuie să aibă mai puţin de 14 mături
26.03.2010
⋅ 0 comentarii
Primăria municipiului Arad doreşte să contracteze serviciile unei firme de curăţenie, care să asigure salubrizarea clădirilor în care administraţia arădeană îşi desfăşoară activitatea. Pentru contractarea firmei, Primăria are la dispoziţie un buget de 58.823 lei, fără TVA, valoare estimată. Administraţia doreşte să se asigure că firma care va câştiga contractul va putea să se descurce în a curăţa culoarele Palatului Administrativ, în această idee punând condiţii destul de stricte pentru cei care doresc să participe la licitaţie. Astfel, cei care doresc să facă curăţenie în Primărie trebuie să posede minim: 10 aspiratoare cu filtrare prin apă, un aparat mecanic monodisc de curăţat si lustruit marmura, patru utilaje pentru spălare mecanizată prin procedeul injecţie-extracţie a soluţiei de curăţare, două aspiratoare tip „Pony 650” pentru colectarea apei şi a rezidurilor, 10 sisteme profesionale de cărucioare cu găleţi şi storcător, echipament de protecţie. Cerinţele specifice nu se opresc aici, în caietul de sarcini fiind trecut şi numărul minim de mături pe care trebuie să îl aibă firma. Deci, la capitolul alte cerinţe găsim: 14 raclete profesionale pentru suprafeţe verticale, 14 găleţi, şase mături mecanice, 14 mături PVC, făraşe şi alte materiale, respectiv un autovehicul pentru deplasarea între locaţii. Activităţile pe care firma câştigătoare va trebui să le întreprindă includ toată gama de întreţinere a încăperilor şi coridoarelor Palatului Administrativ sau ale celorlalte locaţii unde funcţionează compartimente ale Primăriei. Contractul va intra în vigoare la începutul lunii aprilie, urmând să înceteze la sfârşitul lui 2010.
Sursa:
Observator.info
Pentru articolul complet și alte comentarii
vizitați
Observator.info