?n Aradul lui Slavici şi ?n Caravana BookLand toate cărţile sunt ?cu noroc?
15.09.2011 ⋅ 0 comentarii
După ce a vizitat marile centre culturale ale tarii, Iaşi şi Cluj Napoca, precum şi încă alte două oraşe la început de drum, Constanţa şi Brăila, Caravana BookLand se pregăteşte să lase peste 10.000 de cărţi pe mâna arădenilor. Pentru nenumărate călătorii palpitante pe tărâmurile fanteziei (şi nu numai) Caravana BookLand îşi aşteaptă cititorii la Arad, de miercuri, 21 septembrie, până duminică, 25 septembrie 2011 în Atrium Mall.
„Bookland reprezintă un nou concept de târg urban, dedicat consumatorilor de mall. Arădenilor cu siguranţă le va face plăcere să întâlnească editurile dragi lor într-un spaţiu amplu, bucurându-se de o diversitate foarte mare de colecţii şi noutăţi. Atrium Center felicită această iniţiativă de a aduce cartea aproape de oameni şi de locurile lor uzuale.” declară Alexandra Pop, Marketing Coordinator, Atrium Center Arad.
“Banatu-i fruntea! Suntem curioşi să vedem cum ne vor primi banăţenii şi cât de mult citesc. Îi aşteptăm acolo unde îşi petrec cu plăcere timpul liber – la Atrium Mall. Mirosul cărţii le va impregna imaginaţia timp de 5 zile.” spune Mihaela Petrovan, iniţiatorul proiectului cultural.
După Arad, Caravana BookLand va vizita ultimele oraşe de pe traseul anului 2011: Timişoara, Sibiu şi Braşov. Cele mai importante edituri s-au alăturat Caravanei BookLand oferind cititorilor peste 10.000 titluri în fiecare oraş. BookLand este un concept inovator, fiind primul târg de carte cu servicii integrate oferite editurilor – traseu caravană, mobilier, transport și merchandising carte, echipa vânzare, promovare media.
Expozantii sunt: Alcor, All, Ametist92, Anteea, Anticariatul tau, Aquila 93, Aramis Print/ Minerva, Arpeggione, Bebedream, Bizantina, Brandbuilders si Benefica, Brumar, Business Adviser (Apulum 94), Business Tech International, C.H.Beck, Cartea Copiilor, Cartex 2000, Cartile Editurii Tango / Zada Media, Cartographia Studium, Casa Cartii De Stiinta, CD Press, Codecs, Comunicatii Mobile (Mobile Media), Coresi, Corint, Dianusa, Didactica Publishing House, Editura Casa, Editura Medicala, Eikon, For You, Gama, Genesis, Girasol, Gramma, Hardcover & Paperback, Hasefer, Herald, House Of Guides, Humanitas, Hyperion, Idea, Intuitext, Lider, Liga Bibliei, Litera, Lumen , Mac-Mac, Mast, Matrixrom, Mediamorphosis, Medien Holding, Media Gamma Publishers, Meteor Press, Monitorul Oficial, Nemira, Orfeu 2000, Paideia, Paralela 45, Polirom, Prut, Publicatiile Flacara, Quantax, Rao, Rentrop & Straton, Rosetti International, Saeculum, Salco, Scripta – Frazi, Smartbox, Smartcapital, Syntagma, Tracusarte, Trei, Tritonic, Trustul Editorial Orizonturi, Univers, Virtual Library, Vivaldi.
Partenerii strategici care sustin mesajul cartilor: Adama, Avon, Berlin Chemie, HP, Kraft Foods si Romanian International Bank.
Sursa: Observator.info
Autor: Observator ⋅