Atrium Center ?ncheie anul cu mai mulți vizitatori si deschideri de noi magazine
23.12.2011 ⋅ 0 comentarii
Cu 30% mai mulți arădeni în Atrium Center
Bilantul Atrium Center Arad in 2011 include creșterea cu 30 de procente a numărului zilnic de vizitatori față de aceeași perioadă a anului trecut.
Astfel, date culese de sistemul de masurare al traficului din mall, arată că in 2011 30% mai mulți arădeni fata de 2010 aleg să își petreacă timpul în Atrium Center, fie la cumpărături fie în zona de food court si distracție.
4.000 de participanți la cea mai recentă campanie
Belșug de premii garantat, campania de toamnă Atrium Center desfasurata intre 1 octombrie si 30 noiembrie, a înregistrat 4.000 de participanți, care au făcut cumpărături de minim 150 de lei. Numărulul celor înscriși în concurs ne arată și o receptivitate crescută a publicului față de campaniile Atrium.
Magazine noi in Atrium Center
In luna decembrie in Atrium Center s-au deschis noi magazine. Dupa deschiderea showroom-ului de mobila Staer din data de 1 decembrie pe o suprafata de 709 mp, în data de 9 decembrie am continuat cu deschiderea magazinului Takko pe o suprafata de 400 mp.
Dar poate cel mai asteptat moment este acela al deschiderii magazinului de reprezentanta al celui mai mare retailer fashion suedez, programat pentru primavera lui 2012.
------
Directia strategica de marketing Atrium Center este una de mentinere a trendului ascendent in ceea ce priveste numarul e vizitatori. Actiunile vor fi cuprinse atat in campanii permanente – cum este A Student, campania care ofera 15% discount studentilor din Arad sau campaniile dedicate mediului online - dar si prin campanii tematice cu premii substantiale.
Atrium Center ureaza tuturor arădenilor Sarbatori Fericite si un An Nou mai prosper!
Sursa: Observator.info
Autor: Observator ⋅