Le pasă de clienţi celor de la BCR Arad?!
19.07.2013 ⋅ 0 comentarii
Ne întrebăm cine i-a învăţat meserie pe cei de la BCR (Banca Comercială Română) Arad, sucursala din zona Tricoul Roşu, care au decis să facă reorganizări în detrimentul clienţilor. Concret, este vorba despre acele zeci de minute, uneori trei sferturi de oră, pe care le pierzi zilnic dacă ai treabă la la cele unul dintre două ghişee deschise ale BCR. Două şi nu mai multe, chiar dacă zeci de oameni aşteaptă la rând să le fie procesate solicitările. Dintr-un motiv care nu a fost adus la cunoştinţa publicului, de câteva săptămâni au mai rămas funcţionale doar aceste două ghişee, iar disconfortul este pe măsură.
Se pare că pe cei din conducerea băncii timpul clienţilor nu îi interesează deloc, altfel ar fi sesizat ditamai rândul de oameni şi ar fi luat măsuri (presupunând, desigur, că le pasă...). Ieri după-amiaza, la ora 15,50, nu mai puţin de 21 de persoane aşteptau la coadă; veniseră acolo nu să piardă timpul, ci să îşi rezolve problemele. Dacă socotim doar trei minute pentru fiecare tranzacţie, rezultă mai bine de jumătate de oră de aşteptare, şi încă este un caz fericit! Oamenii ni s-au adresat nouă, văzând că la bancă nu sunt băgaţi în seamă. Pe această cale le solicităm celor de la BCR Arad să fie mai preocupaţi de clienţi, fiindcă o bancă se poate socoti importantă nu din cauza cozii de la ghişeu, ci a gradului de satisfacţie a clienţilor!
Sursa: Observator.info
Autor: Observator ⋅