Transportul ?n comun se dezvoltă şi fără consilierii PSD
17.06.2014 ⋅ 0 comentarii
Compania de transport Public Arad, cu ajutorul Primăriei, va beneficia peste aproximativ 8 luni de zile de 6 tramvaie nou-nouţe şi moderne, tramvaie ce vor înlocui garnituri vechi de zeci de ani. Iar acest lucru se va întâmpla fără ajutorul Opoziţiei din Consiliul Local Municipal, Opoziţie ce a votat tot timpul împotriva achiziţiei mai sus menţionate sau, în cel mai bun caz, s-au abţinut. Hotărârile consilierilor locali PSD de a nu vota cumpărarea de tramvaie noi pentru arădenii care folosesc transportul în comun denotă faptul că nu sunt interesaţi de problemele comunităţii şi ale arădenilor, ci aleg să voteze orbeşte împotriva oricărei idei de modernizare, după cum a precizat şi primarul Gheorghe Falcă la conferinţa de presă în care a anunţat finalizarea procedurii de achiziţie şi semnarea contractului cu Astra Vagoane Călători. Cu toate vociferările consilierilor pesedişti care sunt doar „trompetele” şefilor lor Dorel Căprar şi Flavius Măduţă, Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare, instituţie ce a finanţat achiziţia de tramvaie şi a supervizat licitaţia, a dat undă verde pentru ca Primăria să cumpere cele 6 tramvaie noi. Decizia BERD vine ca o palmă dată peste obrazul aleşilor din Opoziţie, o palmă care confirmă obiectivitatea licitaţiei. Reprezentanţii Astra Vagoane Călători au anunţat faptul că, pentru cele 6 tramvaie ce vor circula în Arad, şi-au pus un adaos simbolic, de 1 leu, restul banilor reprezentând costurile de producţie. Tramvaiele Imperio ce vor circula peste câteva luni prin Arad sunt ultra-moderne, realizate sub licenţă Siemens şi sunt cele mai economice tramvaie din lume la clasa lor. Garniturile vor avea 27 de metri lungime și vor putea rula cu 70 km pe oră. Capacitatea de transport va fi de 208 persoane, din care 40 locuri pe scaune.
Sursa: ARQ
Autor: Arq.ro ⋅