Uite cât de strâmbe sunt pistele de milioane de euro! ExplicaÈia constructorului
12.04.2016 ⋅ 0 comentarii
Felul în care arată pistele de biciclete amenajate de municipalitate a atras numeroase critici, în ultima vreme. Marcajele par făcute cu o vopsea de proastă calitate, având în vedere că deja s-au decolorat, dar mai sunt și strâmbe.
Pe multe străzi din oraș, atât pe partea carosabilă cât și pe trotuare, pistele sunt trasate strâmb. De parcă muncitorii au mers cu pensula pe asfalt, nu ar fi folosit utilaje specializate.
Contactat de ARQ, managerul firmei care realizează lucrările, Ioan Faur, a încercat să ofere o explicație: ”Se întâmplă asta pentru că în foarte multe zone sunt parcate mașini când se execută lucrările. Le mai mutăm, am achiziționat chiar un utilaj special care are niște suporți ce se bagă sub roți și ridicăm mașinile, le mutăm câțiva metri, dar nu întotdeauna se poate asta și se trasează pe lângă roți”.
Problema e că multe marcaje de pe trotuare sunt la fel de strâmbe. Pentru această situație, Faur are altă explicație: ”Vopseaua nu se aplică manual, ci cu utilaj, dar orice denivelare de pe asfalt produce o deviere chiar de câțiva centimetri, care este imediat vizibilă”.
Firma promite că va remedia o serie de probleme, mai ales în cazul marcajelor care s-au decolorat deja, acestea urmând să fie refăcute.
Și culorile care vor diferenția pistele (verde pentru platforme proprii, galben pentru benzile de pe trotuare și roșii pentru cele de pe carosabil) vor fi aplicate din nou. Termenul este 1 iunie, când Primăria ar urma să recepționeze cei peste 120 de kilometri de piste realizate pe principalele străzi.
Sursa: ARQ
Autor: Arq.ro ⋅