Local

Au fost stabiliti directorii de scoli in urma concursului.

19.12.2016 ⋅ 0 comentarii

Rezultatele finale, stabilite dupa solutionarea contestatiilor, indica faptul ca un numar de 86 de candidati au promovat concursul de ocupare a functiilor vacante de director si director adjunct in scolile aradene. Este vorba de 71 de candidati pentru functia de director si 15 pentru functia de director adjunct, ale caror nume se afla in tabelele de la finalul acestui articol.

Conform calendarului aprobat prin ordin de ministru, rezultatele finale au fost  validate de consiliul de administratie al  Inspectoratului Scolare Judetean Arad, iar cei 86 de candidati promovati vor fi numiti in functie pentru o perioada de 4 ani, prin decizie a inspectorului scolar general. Acestia vor incheia un contract de management administrativ-financiar cu primarul sau presedintele Consiliului Judetean si un contract de management educational cu inspectorul scolar general.

Contractele de management administrativ-financiar si contractele de management educational se incheie pe o perioada de 4 ani pentru persoanele care au mai mult de 4 ani pana la implinirea varstei legale de pensionare. In situatia in care exista persoane care au mai putin de 4 ani pana la implinirea varstei legale de pensionare, documentele sus-mentionate se incheie pana la data indeplinirii conditiilor legale de pensionare si pot fi prelungite prin act aditional pe perioada mentinerii ca titular in functia didactica peste varsta de pensionare, in conditiile legii. Persoanele care au implinit deja varsta de pensionare vor semna contractele de management administrativ-financiar si contractele de management educational pentru perioada in care-si vor pastra statutul de titular in invatamantul preuniversitar.

In 21 decembrie, ISJ Arad va emite deciziile de incetare a detasarii in interesul invatamantului pentru directorii in functie la acest moment. In paralel, pentru candidatii care au promovat concursul, vor fi emise si deciziile de numire pentru functiile de director/director adjunct, incepand cu data de 9 ianuarie 2017.

Totodata, vor fi aprobate deciziile de numire prin detasare in interesul invatamantului pana la organizarea concursului, dar nu mai tarziu de sfarsitul anului scolar 2016-2017, pentru cele functiile ramase vacante dupa validarea rezultatelor finale. Potrivit metodologiei de concurs, in aceste functii nu vor fi numite persoanele care pana la organizarea concursului au ocupat pozitii de director sau de director adjunct in unitatea de invatamant respectiva si nu au participat la concurs, respectiv persoanele care s-au prezentat la concurs, dar nu au fost admise.

Sursa: ARQ

Autor: Arq.ro ⋅

Pentru articolul complet și alte comentarii
vizitați ARQ
fashiondays.ro