Local

Sedinta de urgenta cu Comitetul Local pentru Situatii de Urgenta pentru salubrizarea stradala

02.05.2018 ⋅ 0 comentarii

Comitetul Local pentru Situatii de Urgenta al Municipiului Arad s-a reunit miercuri, 2 mai 2018, avand doua subiecte pe ordinea de zi.

La primul punct s-a aprobat in unanimitate imputernicirea primarului, a directiilor sale de specialitate si a Consiliului Local al Municipiului Arad pentru promovarea documentatiilor si aprobarea atribuirii unui contract in mod direct, in regim si procedura de urgenta pentru o perioada tranzitorie, ca urmare a starii potential generatoare de situatie de urgenta inregistrata la nivelul Municipiului Arad. Este vorba despre incetarea contractului de salubrizare stradala incepand cu data de 1 mai 2018 si imposibilitatea asigurarii continuitatii serviciului in absenta unui operator desemnat.

Precizam faptul ca procedura de licitatie publica deschisa pentru incredintarea serviciului public de salubrizare stradala a debutat in urma cu 2 ani si jumatate. In tot acest timp ori de cate ori s-a ajuns in situatia de a se atribui un contract ceilalti competitori au depus contestatii, astfel ca nu s-a putut incheia un contract cu operatorul declarat castigator. Ultima procedura de licitatie a fost demarata in luna august a anului trecut.  

Intre timp, marti, 1 mai a anului 2018, contractul de salubrizare stradala si deszapezire a municipiului Arad a incetat, astfel ca  pentru a se evita crearea de focare de infectie, dar si pentru asigurarea unui climat civilizat si a unui mediu de viata sanatos a fost necesara identificarea posibilitatii incheierii unui nou contract pentru asigurarea serviciului de salubrizare stradala a orasului.  Intrucat reprezentantii Inspectoratului pentru Situatii de Urgenta „considera legala si normala situatia ca fiind potential producatoare de situatii de urgenta”, se impune luarea unor masuri si proceduri de urgenta pana la restabilirea starii de normalitate. Masura propusa a fost inchierea unui contract pentru o perioada determintata de 90 de zile, dar nu mai mult de data incheierii contractului prin procedura competitiva licitatie publica pentru acord cadru.

Consiliului Local al Municipiului Arad este convocat incepand cu ora 13

in sedinta publica extraordinara de indata, pentru a-si exprima votul cu privire a

masurile propuse pentru asigurarea continuitatii serviciului public de salubrizare stradala in municipiul Arad .  

Punctul 2 de pe ordinea de zi a fost formulat la propunerea viceprimarului municipiului Arad, Levente Bognar si  a constat intr-un mesaj avertisment al Comitetului Local pentru Situatii de Urgenta al Municipiului Arad care solicita operatorului de salubrizare menajera  Retim luarea unor masuri de urgenta pentru evitarea focarelor de infectie generate de deseurile existente pe strazile din cartierele municipiului Arad, in pubele si containere.

Sursa: ARQ

Autor: Arq.ro ⋅

Pentru articolul complet și alte comentarii
vizitați ARQ
fashiondays.ro