Antoniu Martin a realizat o campanie de promovare mediatica a Romaniei in Italia
10.10.2018 ⋅ 0 comentarii
Istoricul aradean Antoniu Martin a realizat o campanie de promovare mediatica a Romaniei si a semnificatiilor Centenarului Marii Uniri in Italia.
Avand in vedere experienta acestuia in realizarea de evenimente culturale si artistice in Italia, Antoniu Martin a considerat oportun sa initieze acest demers menit sa familiarizeze publicul larg italian cu aspectele fundamentale din istoria contemporana a Romaniei si a romanilor.
”Tinand seama de dimensiunea comunitatii romanesti din Italia – circa 2 milioane de persoane - , am considerat necesara o astfel de promovare prin care cetatenii italieni sa cunoasca aspecte relevante despre romani, cu atat mai mult cu cat anul acesta este unul cu semnificatii deosebite pentru natiunea romana. Consider ca Romania si romanii au nevoie de o mult mai puternica promovare la nivel international si implicit in Italia. Doar cunoasterea si dialogul intre culturi vor putea sa inlature orice bariera, orice prejudecata.
Din experienta proprie, pot afirma ca promovarea culturala reprezinta cea mai buna carte de vizita pentru o natiune in exterior, putand antrena dupa sine si diverse proiecte cu caracter economic. Am folosit acest pretext – legat de Centenarul Marii Uniri – pentru a desfasura acest proiect de promovare in Italia, care va avea cu siguranta si o dimensiune economica”, a spus dr.Antoniu Martin, istoric.
Articolele de promovare, cu tematica istorica, in care au fost subliniate semnificatiile Anului Centenar pentru romani, au fost publicate in peste 15 ziare si site-uri din diferite regiuni ale Italiei.
Sursa: ARQ
Autor: Arq.ro ⋅