Direcţia Judeţeană de Evidenţă a Persoanelor îndeamnă arădenii să îşi verifice documentele pentru a putea vota
25.10.2019 ⋅ 0 comentarii
Având în vedere faptul că în zilele de 10.11.2019 și 24.11.2019 va avea loc procesul electoral pentru alegerea Președintelui României, Direcţia Judeţeană de Evidenţă a Persoanelor Arad face un apel către toţi cetăţenii pentru a-și verifica termenul de valabilitate al actelor de identitate, în vederea evitării unor situaţii neplăcute de a nu-și putea exercita dreptul constituțional.
Întrucât cetăţeanului român îi revine obligaţia de a deţine un act de identitate valabil, acesta va solicita Serviciului local de evidenţă a persoanelor de la locul de domiciliu, eliberarea unui nou document.
Documentele pe care cetăţenii trebuie să le prezinte în susţinerea cererii pentru eliberarea actului de identitate, sunt:
În cazul persoanelor care nu pot prezenta toate documentele prevăzute de lege pentru eliberarea cărţii de identitate, acestea vor fi puse în legalitate pe linie de evidență a persoanelor cu cărţi de identitate provizorii care, potrivit legii, reprezintă documente de identitate, însă acestea nu constituie și documente de călătorie.
În scopul asigurării condiţiilor optime de desfășurare a alegerilor prezidențiale, Direcţia Judeţeană de Evidenţă a Persoanelor Arad şi cele 19 Servicii locale de evidenţă a persoanelor de pe raza judeţului, respectiv, mun. Arad, orașele Chișineu-Criș, Curtici, Ineu, Lipova, Nădlac, Pecica, Pâncota, Sântana, Sebiș și comunele Beliu, Gurahonț, Săvârșin, Socodor, Șiria, Târnova, Vinga, Vârfurile, Vladimirescu şi-au adaptat programul de lucru cu publicul astfel încât, să se asigure deservirea cât mai promptă în activitatea de eliberare a actelor de identitate.
În acest context, Serviciile de evidenţă a persoanelor de pe raza judeţului îşi vor desfăşura activitatea în zilele de 09 și 23 noiembrie în intervalul orar 8,00 – 16,00 precum şi în zilele de 10 și 24 noiembrie în intervalul orar 7,00 - 21,00.
Sursa: ARQ