Național Social Stire

România, 2020: jumătate de milion de români au renunţat să mai apeleze la medic pentru că nu îşi permit

14.02.2020 ⋅ 0 comentarii

"Toţi pentru Sănătate, Sănătate pentru Toţi", este un proiect demarat la nivel national de Sanofi Romania şi Crucea Roşie Română, conform unui comunicat remis Agerpres.

În România, 3,8 milioane de persoane suferă de deprivare materială serveră, iar jumătate de milion de români au renunţat să mai apeleze la medic pentru că nu îşi permit. 

Sanofi Romania, prin Divizia de Consumer Healthcare împreună cu Crucea Roşie Română şi cu peste 50 de farmacii de la nivelul întregii ţări şi-au unit forţele într-un proiect umanitar ambiţios: "Toţi pentru Sănătate, Sănătate pentru Toţi". Proiectul se va derula la nivel naţional şi îşi propune să sprijine nevoi de sănătate şi educaţie ale unor categorii sociale defavorizate.

Organizatorii invită românii din 20 de oraşe să se implice în două iniţiative sociale: donaţii de produse de îngrijire a sănătăţii, în perioada 10 februarie - 10 martie 2020 şi respectiv, donaţii în bani, în perioada 15 martie - 15 aprilie 2020, în farmaciile partenere. În semn de solidaritate cu toţi românii care se vor implica în campanie şi vor dona în farmacii, Sanofi va contribui suplimentar cu o donaţie financiară către Crucea Roşie Română. Campanii similare au loc în toată Europa, ca urmare a parteneriatului de la nivel european dintre Sanofi şi Crucea Roşie.

Banca de Sănătate, programul de colectare de produse de îngrijire a sănătăţii (fără prescripţie medicală), se desfăşoară în perioada 10 februarie - 10 martie în farmaciile partenere. Românii sunt invitaţi să doneze produse din următoarele categorii: durere, antispastice, răceală şi gripă, tuse şi durere în gât, produse pentru sistemul digestiv (protectoare hepatice, laxative, antiacide, probiotice), suplimente alimentare (produse pe bază de magneziu, produse pentru insomnie, vitamine şi minerale), produse pentru prim-ajutor (bandaje, plasturi), produse pentru bebeluşi (şerveţele umede, biberoane) şi produse de igienă personală (periuţe şi paste de dinţi). Sunt excluse produsele eliberate pe bază de prescripţie medicală şi produsele care trebuie să fie păstrate la rece. Produsele colectate din farmaciile partenere vor ajunge la filialele locale Crucea Roşie Română în maxim 30 de zile de la sfârşitul campaniei cu sprijinul partenerului logistic, DHL.

A doua etapă a campaniei, care are loc între 15 martie şi 15 aprilie, constă în încurajarea de donaţii în bani, tot în farmacii, în urnele dedicate. Banii colectaţi vor fi folosiţi pentru a sprijini nevoi de educaţie şi sănătate ale copiilor din medii defavorizate.

"Peste 3,8 milioane de români sunt afectaţi de deprivare materială severă. O arată statisticile, dar o vedem şi noi în contactul direct permanent cu oamenii. Iar sărăcia afectează în mod direct sănătatea. Când nu ai posibilităţi să îţi cumperi medicamentele necesare sau să îţi faci investigaţiile medicale, situaţia este critică. Aşadar, am primit cu mare bucurie invitaţia Sanofi, suntem onoraţi că ne-au ales drept parteneri într-un proiect atât de amplu şi că avem încă o dată oportunitatea să generăm împreună un impact pozitiv în societatea românească. Îi invităm pe români să ni se alăture şi să doneze! Orice contribuţie este binevenită! Ne bazăm de aseme... vezi mai mult

Sursa: Glasul Cetății

Pentru articolul complet și alte comentarii
vizitați Glasul Cetății
fashiondays.ro