Stire Informatii

Contribuabilii arădeni, îndemnați să apeleze la mijloacele online de comunicare și cele electronice de plată

26.05.2020 ⋅ 0 comentarii

  Pe toată durata stării de alertă  instituită la nivel național în contextul situației epidemiologice generate de virusul SARS-CoV-2, programul de lucru cu publicul al Direcției Venituri  din cadrul Primăriei Arad este următorul:

          Luni, Marți, Miercuri și Vineri: 9.00 – 12.00                 

Joi:  14.00 – 17.00

 

Cu toate acestea, pentru a evita zilele acestea deplasările la ghișeele  Direcției Venituri, contribuabilii au la dispoziție mai multe variante  online pentru depunerea declarațiilor, solicitarea certificatelor fiscale, sau pentru a-și plăti taxele și impozitele locale.  

În ceea ce privește declarațiile, pentru cei care au user și parolă pentru Platforma Cetățeni, declarațiile pot fi depuse direct pe platformă. 

În același timp declarațiile pot fi trimise și pe mail, respectiv:

  1. Pentru clădiri, teren, taxă firmă persoane fizice la adresa:sipf@primariaarad.ro;
  2. Pentru clădiri, teren, taxă firmă persoane juridice la adresa: dvp.sipj@primariaarad.ro;
  3. Pentru scădere de amenzi la adresa directiavenituri@primariaarad.ro;
  4. Pentru scutire de impozit sau taxă la adresa sjcdv@primariaarad.ro;
  5. Pentru probleme referitoare la contracte la adresa marius.panda@primariaarad.ro;

Dacă ne referim la certificatele fiscale, solicitările pot fi trimise la următoarele adrese:

  1. Pentru persoane fizice – sipf@prima... vezi mai mult

Sursa: Glasul Cetății

Pentru articolul complet și alte comentarii
vizitați Glasul Cetății
fashiondays.ro