Contribuabilii arădeni, îndemnați să apeleze la mijloacele online de comunicare și cele electronice de plată
26.05.2020 ⋅ 0 comentarii
Pe toată durata stării de alertă instituită la nivel național în contextul situației epidemiologice generate de virusul SARS-CoV-2, programul de lucru cu publicul al Direcției Venituri din cadrul Primăriei Arad este următorul:
Luni, Marți, Miercuri și Vineri: 9.00 – 12.00
Joi: 14.00 – 17.00
Cu toate acestea, pentru a evita zilele acestea deplasările la ghișeele Direcției Venituri, contribuabilii au la dispoziție mai multe variante online pentru depunerea declarațiilor, solicitarea certificatelor fiscale, sau pentru a-și plăti taxele și impozitele locale.
În ceea ce privește declarațiile, pentru cei care au user și parolă pentru Platforma Cetățeni, declarațiile pot fi depuse direct pe platformă.
În același timp declarațiile pot fi trimise și pe mail, respectiv:
Dacă ne referim la certificatele fiscale, solicitările pot fi trimise la următoarele adrese:
Sursa: Glasul Cetății