SFA: 5 avantaje pentru afacerea ta
13.09.2022 ⋅ 0 comentarii
SFA, adică Sales Force Automation sau automatizarea forței de vânzări, pe românește, se referă la o suită de soluții integrate de business care pot automatiza activitatea de vânzări a agenților din orice companie sau firmă. O astfel de soluție software poate fi implementată pentru a controla mai bine și mai repede activități precum verificarea stocurilor, analiza interacțiunilor cu clienții, monitorizarea finanțelor și așa mai departe.
Automatizarea afacerii cu softul performant de la Pluriva sau cu altfel de softuri de pe piață este benefică pentru compania ta? Trage singur această concluzie după ce descoperi lista de avantaje oferite de un SFA integrat!
Pentru clienți, de multe ori soluția cea mai bună este și cea mai rapidă. Cu ajutorul unui SFA, vei putea reduce drastic timpul de preluare, dar și de pregătire pentru comenzi. Practic, în momentul în care agentul introduce o comandă în sistem ea se transmite instantaneu către depozit, acolo unde va fi pregătită pentru livrare.
În plus, erorile de preluare a comenzilor vor fi reduse, iar pierderea informațiilor va fi practic imposibilă.
Cei mai buni agenți de vânzări sunt cei care-și cunosc clienții, nu-i așa? Un SFA va spori productivitatea vânzărilor, deoarece va permite agenților să navigheze printr-un sistem care le pune la dispoziție cele mai importante informații, în funcție de context. Inteligența artificială este capabilă să înregistreze, să analizeze și să interpreteze informațiile care fac referire la clienți și astfel poate oferi recomandări relevante pentru fiecare agent în parte.
Pe deasupra, agenții cu experiență pot împărtăși cele mai bune practici și metode colegilor, asigurându-se că astfel toată lumea are de câștigat.
Nu toate companiile activează în același domeniu, deci se înțelege de la sine că vor avea obiective diferite. Un SFA este avantajos pentru businessul tău deoarece are un format modular și poate fi configurat în funcție de cerințele și nevoile tale. Poți folosi doar instrumentele de care chiar ai nevoie, iar în majoritatea cazurilor pe restul nu va fi nevoie să le plătești.
Cum îți dai seama dacă afacerea ta are succes fără acces la informațiile de bază? Un sistem SFA va fi foarte ușor de utilizat, iar agenții vor putea genera rapoarte care să conțină informații concrete despre performanța lor, din doar câteva clickuri. Astfel, ei vor înțelege mai repede și mai profund fiecare oportunitate de business, portofoliu sau estimare de vânzări. În plus, procesul de planificare pentru orice fel de acțiune va fi susținut de argumente bazate pe informații pertinente, eliminând astfel incertitudinile.
Managerii, mai ales, vor putea astfel să identifice situațiile potențial periculoase și vor putea acționa rapid pentru a le remedia. Desigur, aceștia vor putea identifica mult mai ușor angajații cei mai buni din echipă și îi pot recompensa în funcție de performanțe.
Vorbeam mai sus despre identificarea și recompensarea performanței, dar mai întâi va fi necesar să fii transparent în legătură cu tot ceea ce-ți dorești. Cu SFA, poți seta targeturi fie pentru fiecare membru al echipei în parte, fie pentru întreaga echipă și le poți urmări în timp real gradul de îndeplinire.
Folosește un astfel de sistem și te vei putea poziționa drept un furnizor premium care caută constant noi moduri de a-și îmbunătăți relația cu clienții, dar și de a-și eficientiza propria afacere. Ce spui, merită investiția?